Tuesday, September 3, 2013

salah ku

setiap yang berlaku pasti ada sebabnya. aku akui aku telah lakukan satu kesilapan besar dalam hidup akuu... betul cakap orang tak semua bend akita mampu miliki.. aku ada kerjaya.. tapi aku tak berjaya dalam cinta. aduhh susah nya mencari cinta.. bila aku uji sikit.. dah cabut lari.. apa ni... aku cari someone yang boleh adapt kesusahan.. tahu menilai hidup.. aku tau lah engkau tu.. ermm.. hebat.... mmula2 cakap sanggup lalui apa sahja.. tapi bila aku uji sikit.. dah nak cabut lari.. tinggal kan aku.. huarrgghh... i need help !!! tapi bila di pikir balik. aku tak patut pulak uji dia sampai mcam tu skali.. setiap orang ada limit kesabaran dia.. sorry la u.. i buat u hilang sabar ngan i.. huhu.. sorry again.. this time i wanna change everything.. maybe i should open my heart to everyone.. know what kind of people.. and be honest to myself.. yeahhh HONEST TO MY SELF !!! still under muhasabah diri.. thinking deeply about the words.

No comments:

Post a Comment