Thursday, June 21, 2012

sasaran pertama sudah tercapai!!!

yearghh.. stelah sekian lama.. aku tak update.. hehe.. bak kata tiara lara.. bz sbb dah jd wanita berkerjaya.. haha.. takper.. yang penting aku dah ada target aku sendiri.. misi aku sampai hujung tahun nihee.. tengok dulu... 1. dalam masa dua bulan nak beli iphones yg baru 2. nak mantap kan duit...tak nak bawah 2 ribu untuk 2 bulan selepas itu.. 3. nak renovate umah kat kampung 4. lepas tu.. aku nak beli tv lcd nak tempek kat diding umah aku nih.. 5. nak beli set sofa tuk mak ok.. semua ni.. perancangan aku sampai bulan 12 nih.. kalau tak ada apa2 halangan.. insyaALLAH.. hehe TAPI.. AHAHAH AKU DAH BERJAYA DAPAT BELI IPHONE 4 S!!!! wahhh.. tidak ku sangka.. bru je beli tadi.. pukul 7.. haraap2 mak aku tak tau.. haha.. nanti penat kna berleter.. aduhai... dan.. tengok gambaq kat bawah ni.. ni lah iphone aku.. hihhihi.. bahagia nya.... berjaya jugak beli fon dengan duit gaji aku nih... malam ni tido aku berpelukan ngan iphone ni je lah ahaha.. sayang nya.. macam nak cium2 jer.. hahahha....