Friday, March 9, 2012

kuatkan hati


aku hanya mampu menunggu dan bersabar apakah rencana yang di atur oleh Allah S.W.T buat aku selepas ini. aku harap aku kuat untuk hadapi semua ini. semoga aku akan terus kuat untuk terus berjalan mengharungi setiap onak dan jalan yang berliku0-liku di hadapan aku ini. semoga aku akan terus berjalan tanpa menoleh ke belakang. semoga aku akan terus mempercayai diri sendiri dan menyayangi diri sendiri selain dari pada orang yang selalu menyakiti hati aku. melukai hati aku. memberi harapan palsu. memberi cinta palsu. memberi sebuah ilusi yang tak akan menjadi realiti kepada aku. aku berterima kasih kepada insan2 tersebut yang telah memberikan kesan yang mendalam ke dalam hati aku. semoga anda semua akan tersedar dari lamunan. ingat lah karma itu adalah ada.
aku berharap aku akan terus kuat. muunnnn... engkau harus kuat. jangan jadi lemah. jangan jadi orang yang bodoh. kuat kan iman mu. kuat kan hati mu. cekal kan hati mu. dengan semua ini. sesungguhnya semua ini adalah dugaan untuk kau. dan Allah mengetahui dan mengatur yang terbaik untuk kau.

No comments:

Post a Comment