Sunday, December 18, 2011

1 jam sahaja


pinjam kan aku satu jam sahaja dari hari2 kamu yang penuh dengan kesibukkan itu.. aku tak pinta 1 hari seandainya masa kamu di penuhi dengan kursus2 kamu. semoga. engkau dapat memahami apa yang aku rasakan sekarang ni. Ya Allah.. layangkan angin rindu ini kepadanya.

aku hanya insan biasa
yang mudah terjatuh dan terjatuh
sekali terjatuh aku cuba
untuk bangun dari khayalan

tetapi..
aku sedar
semua ini bukan khayalan
bukan wayang gambar
bukan iklan
bukan sutradara

ini lah realiti
realiti sebuah kehidupan
yang bukannya ciptaan khayalan

bukan niat aku untuk melarang kamu
hati aku yang kosong sudah di penuhi
dengan cinta dari kamu
kamu menarik aku
keluar dari dunia khayalan


hari ini aku toleh ke belakang engkau tiada
andai aku bisa beli setiap masa-masa kamu...
akan aku lakukan...

hadiahkan lah aku 1 jam dari masa kamu...

No comments:

Post a Comment