Sunday, October 9, 2011

tamat suda perjuangan ku

dengan ini aku mengisytihar kan bahawa segala perjuangan aku untuk semester 5 berakhir dengan jaya nya.. wahahahah... bahagia nya rasa.. segala penat lelah sampai berpeluh ketiak aku selama ni.. sudah aku lalui .. semoga.. apa yang aku usaha kan kali ni.. akan membuah kan hasil dengan lebat nya.. aminnn.... hehe...

aku rasa boring [ulak.. bila dah abes exam.. cewahh... dulu msa tgh sem and bru start sem. bkn main lg bila agak nya nk cuti sem. skarang nih ha!! boleh la cuti pnjang2... kan3... nk balik umah.. rindu nya kat umah aku.. hmm.. i miss u...
rindu kat kucing... rindu kat family.. balik ni nk mkn byk3.... oh ya... lupa pulak .. cuti sem ni aku kena lapor diri kat umah anak yatim perlis. kat kangar.. aku jadi sukarela kat umah anak yatim... akhir nya.. dengan keberanian yang ciput nih aku g apply then d lulus kan.. alhamdulillah... dapat... hehe..

dengan ini aku harap segala nya adalah permulaan bagi aku untuk jadi sukarelawan di rumah anak yatim.. ni lah cita2 aku.. pelik kn? aku kalau boleh.. nak jadi sukarelawan jer.. dulu2.. masa skolah.. mcm2 ada cita2 aku.. nk jd bankers la.. akauntan lah.. tapi sekarang ni.. apa yang aku nampak dan aku nak dalam masa yang akan datang. aku nak jadi sukarelawan. tu jer yang hati aku cakap kat aku.. puas aku pikir.. apa aku nak jadi lepas abis study nnt... tp hati aku cakap jadi lah sukarelawan.. hahahah.. lawak la pulak kn.

tapi 1 jer pesan aku kat adk2.. jadi lah apa yang korang nak jadi.. jangan jadi hantu sudah.. haha..







happy !!! final exam for semester 5. dah abes... kononnya ni aku lah kan.. ahahha.. ngn kucing aku.. balik umah.. aku nk practice ngn kucing aku buat mcm nih hahah.. agak bole ker??????

No comments:

Post a Comment