Tuesday, September 20, 2011

org yg baik utk yang baik... hmm...

mungkin aku belum cukup baik.. untuk bergandingan dengan nya.. mungkin aku tidak cukup sempurna di mata nya.. mungkin aku ini.. tidak tercipta untuk nya. yeahh!! ini lah yang sebetol nya ayat kot.. tapi aku rasa ayat lagi satu ni.. lelaki yang baik hanya untuk perempuan yang baik.. dan begitulah sebaliknya.. ada lah lebih ideal kot.. haha.. aku pn pelik.. tp.. aku ni bukan lah insan yang sempurna untuk mempertikai kan rahsia jodoh ini yang hanya di ketahui oleh yang maha yang kuasa.. aku hanya lah insan biasa yang tidak punya apa2.. aku hanya lah aku.. tapi.. sekarang ni.. aku dapat rasa kan hati aku sedikit tercalar.. sudah berkali2 aku pohon kepadaNYA.. agar lenyap kan lah A dari kotak minda aku.. aku hampir berjaya.. sehinggalah aku ketahui si dia menyntai orang lain.. it was so.. hardest thing to me.. to watch the person that we love.. love someone else.. ya TUHAN.. aku tidak sekuat itu untuk menempuhi semua ini..

pabila sang hati mula mencinta..
ingin di luah kan
tapi.. takut..

pabila sang hati mula mencinta..
kata2 cinta tertakuk di bibir..
takut untuk di hembus kan..

pabila sang hati mula mencinta..
aku hanya berdiam..
hati meronta2
ingin menghembus api cinta

pabila sang hati mula mencinta..
akal mula mengatur langkah..
api harus di hembus..
tak ingin terus membakar di dalam
kotak hati lagi..

pabila hati mula mencinta..
api mula membakar sukma..
api di hembus perlahan2..
tapi

api itu terus terpadam..
tak terlihat abu nya..
di saat..
hembusan yang pertama..

keras nya hati mu.. betapa diriku terus mencuba..
akhir nya aku tak berdaya..
meroboh hati mu yang
ingin kan kesempurnaan harta duniawi..


hingga kini.. aku terjelepuk.. dan terduduk.. sukar untuk aku mencari tongkat untuk bangun.. aku menanti huluran tangan.. di sukma ku.. terus mendoa kan mu untuk ingati aku senantiasa..




wahh.. malam ni aku jiwang lah wehh... hhaha... tp ni lah yang betul2.. aku rsa.. hati aku hancur sekali lagi.. dah lah.. skrg ni nk study la plak weii.. haha.. final !! final !! gud luck yer kpd kwn2 yg tgh final skrg nih... do the best la weh.. jgn lupa doa kn aku ! haha.. ( paksa nmpk.. haha) jgn la gelak kat aku... bila bca post nih.. malu la plak.. haha... mcm kna baling ngn taik plak.. huarrgghh.....~~!!

6 comments:

  1. Orang yang baek utk aku !! hahaha.. xmo curik2..

    ReplyDelete
  2. oihh.. mu tu dah ado ady shah.. chef lg weh... untung la kau.. dari aku.. ni.. haha.. mu jaga ai syah elok2.. kang aku ambik kang.. wahahahaha

    ReplyDelete
  3. wahhhh ! ko lg untong !! anak ustaz tuhh.. ley ajor ngaji free-free ! bekenan lak aku...

    ReplyDelete
  4. nnt ngantor la ank ko.. aku ajar ngaji. wahahaha... jgn antar laki ko plak..kang aku.. haha

    ReplyDelete
  5. hahahahahah !! ko nak wat ape kt laki aku?? takmo2.. kabo ke ustaz kang !

    ReplyDelete
  6. mna bleh bg tau.. rahsia2.. hahahaha....

    ReplyDelete