Thursday, September 22, 2011

final !!

final exam wehh.. haha.. esk aku 1 st paper.. tp smpat lg kn.. nk mengupdate blog.. pdahal b4 this liat berbenor nk update nya.. haha.. mlam ni.. pnas la plak kan blik nih. aku pn tak tau la wehh.. nk taip apa ke benda kat sni.. hmm.. snang cite.. korg doa kan lah utk aku esk nih yer. doa tau.. doa bg aku dpt cemerlang lah.. klau bleh.. doa yg baik2 je tau. jgn dok gatai doa yg plik2.. x baik nok...

oh ya.. d kesempatan ini.. aku harap.. smua kwn2 aku. yg kenal aku ni kn.... gud luck yerk. jgn bwak toyol.. x adil bg yg jujur..
study weh!!! study!! study!!
( ckp org.. tp.. aku nih haha.. study lah jugak skit2.. moga2.. apa yg aku usaha kn ni.. setimpal dgn apa yg akan aku dpt nnt...







x pnah la plak aku study smpai jd cm ni... sbb.. klau aku ngntuk.. aku tumbang jer sbelah kiri aku.. .. kn katil aku kat sbelah meja study jer.. apa susah.. klau ngntuk tdo kat katil je lah.kn3... jgn biar kn bdan kita x slesa smasa tdo.. x bleh la nk zalim kat dri sndri.. bdan pn pnat jgak kn.. klau korg korg nk zalim kat org lain xpe lah. tu hak korg. hahahah.... jgn zaliim kat aku dah la.. hahahaa.. bongekkkk.. btol lah. k lah nk tdo la woi... ngntuk.. esk ni final exam.. korg xpa lar.. xda paper.. yeker? haha.. ikut suka mu lah.. smoga.. apa yg d papar kn di sni.. tdk menyakiti mana2 pihak.. hehe.. assalamualaikumm!!!

6 comments:

  1. gud luck to u too atirah ..... nnt bwak la aku jmpa chef.. hahahha

    ReplyDelete
  2. wahhh !! Bwk aku jumpa anak ustaz skali!! muahahaha..

    ReplyDelete
  3. haha,... ok2.. nt aku bwak dia ek... ko bwak chef la skali.... n suh dia msak tuk aku skit. hahahaha....(demand)

    ReplyDelete
  4. waaaahhh !! aku yg masakkan naK?

    ReplyDelete
  5. wahh... aku x bli insurans lg lorhh,... mcm mna nk mkn... hehehe.. ( mu nk msak apa?)

    ReplyDelete