Saturday, August 27, 2011

selamat tinggal ramadhan..


bulan mulia ramadhan semakin menghampiri ke penghujung nya.. setiap permulaan pasti temui penghujung nya.. dalam keriangan menantikan aidilfitri yang bakal menjengah ini.. adakah kamu menghayati keindahan ramadhan pada kali ini? ajal maut semua nya di tangan tuhan.. mungkin ini adalah ramdhan yang terakhir bagi kita.. siapa kah yang tahu? hanya ALLAH yang mengetahui rahsia ini. oleh itu.. kalau kita hendak berbelanja ataupun menyambut keriang aidilfitri ini biar lah bersederhana.. ingatlah orang yang tidak berkemampuan.. memanglah korang da bayar zakat kan.. tapi... point aku kat sini.. korang kenalah berbelanja secara berhemah.. walaupun korang tu kaya gila babs sekalipun... i dont care about it okeyhh..
kalau korang anak raja sekali pun.. korang tetap manusia yg biasa. kalau korang anak raja pun.. darah korang tetap warna merah. ada ker darah warna gold?? hurmm.. haha..

so.. di penghujung ramadan ini.. aku ingin mengajak semua orang kat sana.. berbanyak kan beribadat.. nak kata aku niw arak sangat pun.. idok juge yer.. haha.. tapi aku akan berusaha untuk memperbanyakkan ibadat ku ini.. insyallahh.. aku berharap.. segala amalan aku di bulan penuh mulia ini di trima oleh NYA. solat aku di trima oleh NYA. SALAM AIDIL FITRI YA KAWAN2..

No comments:

Post a Comment