Saturday, August 20, 2011

hangin!!

Sejak akhir2 nih.. aku mmg snsitif.. almaklum lah.. da tua.. porg tua mcm aku nih mmg cpt snsitif skit.. haha aku pun tak tahu lah kn knapa aku jd macam ni.. hmm.. myb aku stress kot dgn sem ni. Kn sem ni rushing nk mampos… pas tu byk la plak projek nk kna buat. Report lah.. g interview company lah.. presentation.. summarize journal lg… haddoih…
Ttg touching ni… hmm.. aku dpt beza kn antara kwn lama dan kawan baru. Mmg la.. aku ni.. sng cerita hal problem aku kat org yg xde kna mengena dlm msalah aku.. nnt dia g smpai kn plak kat org lain kn.. hmm.. mmg la.. aku x setaraf kn… aku ni budak2 lg.. mna bleh kwn ngn dia org.. hmm… pas tu.. aku cukup pntang klau ada org kutuk2 benda yg aku sayang.. aku tau la.. ko ada yg up to date kn..
Tp berpada pada ar wehh..
Kang aku bg kaki aku kang.. haa….. jgn biar aku aniaya ko diam2.. aku ni kdang2 ada gak angin aku.. jgn ingat ko je yg bleh pijak org… aku boleh jd kejam.. klau ko nk…. Seingat aku.. se gila2 aku ni. Pn.. x penah lg merendah2 kn martabat org.. yg aku tau aku ni jenis gila sewel skit jer.. kn aku ni kuat imaginasi.. so aku ckp je lah yg apa yg aku imagine kn.. almklum lah.. terlebih susu enfaagrow… la kate kn… hahahhhaa….. ngekkkk…..

( hangin plak yer aku mlm ni ekk.. heheheh….)


No comments:

Post a Comment