Wednesday, August 24, 2011

duit hilang...

ari ni sedih... hmm... entah mcm mna lah aduhaiii... duit plak hilang.... td msa aku dlm klas.. aku tgk ada lagi.. adoyaii.... pastu.. bila balik td.. aku tgk dlm handbag.. da x de... hurrgghh... sapa la yg curik nih!! uisshh.. x baik tuduh2 cam tu.. entah2.. tercicir kat bazar ramadan kot.. mana lah tau kn.. bad mood gila wehh.. xpe lah.. bkn rezeki aku kot..

buat sesiapa yg jmpa duit aku tu.. aku halal kn... klau korg jmpa lah kn.. aku harap org yg jmpa duit tu... org yg susah lah.. bkn nya yg nk guna duit tu melencong merata okeyhh... klau tak jumpa tu.. aku harap duit tu datang balik kat aku.. haha.. macam mna tu wehh.. hahahha... takut plak..aku dengar nya.. yelah.. klau duit tu tba2 dtg dpan muka aku.. tak ke macam hantu ropanya.. haha... k lah aku nk update tu ja.. nk g tau kat satu dunia nih.. yg duit aku hilang.. hahahaha..

No comments:

Post a Comment