Wednesday, August 31, 2011

buka mata la wehh


kadang2..


kalau kita nak kan pakwe lah kan.. semua orang nak yang hensem je kan.. dulu aku memang macam tu.. nak yang hensem jer.. haha...bongek tol lah... but i get it.. hehe... bijak tak??

tapi sekarang nih.. aku rasa semua tu dah tak penting dah.. kalau hati dah terpaut nak buat macam mana kan. tak semua yang kita nak tu.. kita akan dapat.. so.. apa kata buka hati.. terima apa yang ada seadanya untuk kita.. hmm.. hehehe...
tak guna kalau meratap sesuatu yang tak akaan mungkin menjadi milik kita secara berterusan..

munira... look forwArd.. ADA seseorang yang menanti kamu di sana.. buka lah hati kamu untuk dia.

aku rasa.. aku memang tak nampak akan kewujudannya selama nih. mungkin time tu aku kabur dengan muka2 hensem kot.. almaklumlah.. skrang nih kan ramai lelaki hensem.. time lelaki makin pupus nih makin ramai plak yang hensem.. haha..

its ok.. skrang ni.. yang penting skali.. terima apa sahaja yang ALLAH berikan.. semua yang allah aturkan untuk kita. adalah yang terbaik untuk kita kan.. hmm.. hehe..




2 comments:

  1. agreed...appreciate someone not bcoz of his look but deep inside his heart....

    ReplyDelete
  2. thnx princess.. hehe.. dlm process nk trima someone hehe

    ReplyDelete