Sunday, May 22, 2011

permulaan yang baru

rsa nya.. da ckup lama dah kot aku x update blog aku nih haha.. bkn apa.. aku mlas ja.. ngeh2... kali ni. aku nk cerita lah. knapa lah hidup ni sulit sgt? aku rsa mcam berbelit-belit macam ular. dah title blog aku yg ni pn ttg cinta kn.. msti lah aku cerita kn ttg cinta.. kan3? hurmm.. kali ni baru aku rsa apa itu rasa d khianati, sakit hati bila di tinggal kn. dan kali ni baru lah aku percaya bahawa karma itu wujud. benarlah apa yang di katakan setiap perbuatan itu ada balasannya sama ada baik atau pun buruk. sama lah seperti situasi aku. meninggal kan.. dan di tinggal kan. tidak di panggil tamak jika nafsu ingin memiliki setiap orang. A memilih C .. lalu di tinggal kan B. akhirnya. dua2 terlepas. hrumm.... my mom always said.. one day some one will walk into your life and make u see why it never worked out with anyone else. hurm.. maybe inilah kehidupan. kadang2 kita terpaksa melepas insan yang bukan di takdir kn untuk kita. tapi..

ni lah first time aku nangis kerana lelaki. sakit sekali aku rasa. baru aku tahu putus cinta ni teramat sakit sekali. terutama tiap kali kita teringat kn setiap kenangan bersama. hard to believe i'm cried for one guy. but.. i'm really2 miss him. i dont know why it happens to me. sama ada ini karma ataupun kesan cinta pertama? ntah la.. abai kan je lah. yang penting sekarang ni.. hidup mesti di terus kan. no matter what happens. life must go on.

No comments:

Post a Comment