Thursday, February 3, 2011

hujan bunga.

ha,.. igt lg x post aku yg lepas.. kan aku sikit sedih.. heheh... btul la kata orang.. jangan mudah menyimpan harapan yang terlalu tinggi. hurmm mula2 memang aku putus harapan lah n ingat aku ni jer yang bertepuk sebelah tangan. hehehehe....
yelah.. tiba2 je dia senyap kan.. aku pun pelik lah. tp. lepas keesokan harinya lepas aku upload entry bru.. dia msg aku... hurmm n dia cakap dia nk deeper relationship. mula2 tu aku mmg tekejut lah kan.. tp dlm ati. mmg happy gila2 hahhaaha. x tau lah nk ckp apa. hurmm cam ner ek nk ckp.. mmg skrg nih.. aku berbunga2 lah.

kami punya minat yg sma. hehe.. rhsia. dia ni tegas. muka ganas tp dlm ati ada taman haha. suka suki jer aku kutuk dia an. hehehe.. pape pn.. skrg nih kami dlm proses perknalan bru.. haa.. haaa.. bru jer cite ttg dia. tgk.. dia da msg dah. dia pntang skit lau aku tgk pic dia ke.. tringat kat dia ker.. msti dia akn muncul tiba2 lah huhu alahai.. bila hati tgh bunga2 semua jd indah kn2? hehe.

kira ok lah tu... ni turn aku.. korg kn dah slalu kapel2 nih. haa.. hehehe... luv u F

No comments:

Post a Comment