Saturday, January 8, 2011

new life

hahahaha.. semester ni aku dah tak stay kat dalam kolej lagi dah. aku stay kat umah sewa plak.. hehe.. di taman desa jaya dua lorong 14, no23 haa... sapa2 nk datang sila lah. hahahha... cewahh... baru lah aku tahu macam mana tinggal di rumah sendiri. dengan tinggal nya aku di sini.. bila lapar aku masak. begitulah rutin aku setiap hari. memang aku ni kuat mkan.. haha. asal tringin jer msak. klau nk try masakan aku.. tlg beli bahan2 nyer. nnt aku masak kn. kan senang.. hehe.. jimat lah duit aku.. mula2 tu b4 aku stay kat umah sewa ni.. aku rasakan satu pmbaziran bla smua bnda nk share.. hurmm.. nk bli tu nk kna share.. walaupun bnda tu aku tak nak pn. tapi.. hari ni lepas aku muhasabah diri baru aku tahu bahawa semua ni memang menjimatkan haha... bestnya.. memang bleh d katakan satu penjimatan yang berbaloi-baloi. .. cewahh.. haha...

2 comments:

  1. haiisshh bahaya nih,.... entah tahu entah tidak tmn desa jaya nih

    ReplyDelete