Friday, December 31, 2010

happy new year !!

yeahh!! tahun baru datang lagi.. tahun ni aku nekad tak nak apply kolej dah hehe.. nk duduk kat umah sewa trus.. hurmmm nak tahu peristiwa yang tak dapat aku lupakan? hurmm masa aku serve meja vip.aku btul2 tak tahu and tak sedar yang malam tu tengku syed azlan yg datang. saudara raja muda perlis. hurmm.. memang kena tegur lah time tu gak tapi nasib baik dia tak tegur kuat2 . tegur slow2 jer sbb berbisik. huu... dia cakap lah something yang tak perlu korang tahu. hehe.. hanya orang yang berkaitan dengan aku sahaja yang perlu tahu. bagi aku perkara ni sulit. tidak memerlukan pendedahan yang terlalu meluas dan telus.

aku . tidak percayakan persahabatan. sahabat adalah orang yang teramat susah untuk di cari. sahabat merupakan orang yang tercipta untuk menemani kita. tetapi apa yang di temui di dunia ini sekarang hanya lah kawan. kawan yang makan kawan. kawan yang menjadi lawan. sebab itulah aku berputus asa untuk mencari sahabat. biarlah hidup aku hanya d penuhi kawan dan lawan sahaja.

semalam aku mim ngeri.. hurmm takut lah iiieieieieie.... semalam aku bermimpi aku menjadi seorang nurse di tempat wad mayat. tapi aku takut gila2 lah ketika tu. aku bersama dengan seorang pegawai lagi. lelaki. kami di kunjungi seorang lelaki yang mempunya badan yang tegap. dia menyerahkan bungkusan hitam yang besar. dan aku buka bungkusan itu. dan yang aku nampk hanya lah bahagian badan manusia yang di potong beg itu di penuhi dengan darah. bahagian2 badan yang potong itu memang mengerikan eeii.. macam nak muntah sebab tak pernah tengok semua ni. dan yang aku ingat kepala orang merupakan seorang selebriti. tak payah la aku sebut nama dia. tapi dalam mimpi memang aku cam sangat2 muka dia. hurmm.. eksia dia. dia kena bunuh... dengan kejam. lelaki tu bagi bungkusan tu kepada pegawai yang bertugas tu. untuk di cantumkan badan2 tu. memang nak muntah la sangat. tapi dalam mimpi je lah... hahahaaaha.... ok2 sambung blik.. hehe.. then lepas tu aku balik kerja.. masa dalam perjalanan balik dari tempat kerja tu aku nampak pempuan tu minta tolong.. kepala dia terlayang di hadapan kereta aku. lepas tu msa dekat traffic light.. kereta aku terlanggar sebuah lori. dan aku ternampak badan aku terkeluar dari cermin depan kereta aku. melambung di udara dan terhempas di jalan raya. aku pergi ke jasad aku aku lihat dengan mata aku sendiri aku berlumuran darah di atas jalan raya tu. aku nampak semuanya. aku nampak aku terpelanting keluar. aku cuba untuk memegang muka aku tp.. aku dah tersedar dari mimpi tu. hurmmm.. takut takut nya.. minta2 lah semua ni tak menjadi realiti...

No comments:

Post a Comment