Tuesday, November 23, 2010

seandainya...

seandainya... hurmm berbagai perkara yang kita ingin lakukan dalam dunia ini. ada juga yang mengadakan dari yang tiada wujud nya.bukan tidak bersyukur.. tetapi mengharap sesuatu yang dapat memuaskan hati. apa yang aku merapu ni??? haisshh tak paham la aku.. yang ni aku n share.. segala perkara yang akan membuatkan hati aku.. menjadi seorang yang lain. kadang2 kawan aku cakap aku ni psiko. haha.. ntahla.. maybe la kot.... skit2..
aku nak ceritakan seandainya aku akan menjadi someone. apa yang aku lakukan...

seandainya aku seorang lelaki. aku akan goda setiap perempuan yang buat aku benci sekarang ni. aku nak rosak kn dia org. eeeii.. kejam nya.. sebenarnya.. aku nak jadi yang jahat. sbb aku nak rosak kn ank dara org. jahat nya.. hurmm.. haha.. kalau lah aku ni lelaki.. aku nk badan aku ni. macam fizo omar. hurmm.. x pun macam hritik roshan. perrgghhh.. haha.. bestnya.. hurmm..

nak tahu lg? kalaulah aku punya kuasa. aku nak hapuskan semua pencarian pekerjaan yang berkaitan guna orang dalam untuk dpat kerja. memang pantang hidup aku. ini merupakan sebuah ke tidak adilan. kepada mesyarakat. selalu mereka menggunakn org dlm kalau terdesak sgt nak dpt kerja. almaklumlah pengangguran di malaysia smakin mningkat. ha ! dah tau susah nak dpt kerja blajar la rajin2 x reti2 lg? pastu dah la ambil tempat org yg sepatutnya . layak memegang kerusi tu. cubalah korang fikir.. kalau korang tu dah la tak layak. belajar tak pandai. suka suki ja nak dok pegang jawatan tggi2. alahai.. blajar tu dah la bongok bangat dehhh.. atoyaii.. susah la kalau semua org mcam ni. ada pulak tu sanggup guna org dalam nak masuk study. ha ! ni lagi satu org aku tak suka. dah la spm cikai2 ja.. pergilah masuk yg bersesuaian.. ngn result.. haissh.. aku kalau boleh nak aja tembak bagi mampos orang yang bawa masuk org yg x spatutnya. dgn skali org yg masuk tu. haa.. biar padan muka.

lagi satu.. kalau boleh aku nak jadi pembunuh yang kejam.. aku nak bunuh orang yang buang anak. aku nak liwat dia ngn besi bergerigi. lelaki tu ngn betina tu sekali. lepas liwat 20 kali.. aku nk buang dia org dalam loji. tak pun mesin pembuat daging burger biar lunyai... lagi satu aku nak bunuh orang perogol. aku nak potong dia punya 'tu' kasi sama anjing makan. tak pun aku nak siat kulit dia.. buat kulit buku diari then jual kat pasaran nk tgk mcm mana sambutannyer.. lepas siat kulit tu.. isi nya aku nak buat apa ya..hurmm.. isi dia aku nak wat bg ikan jerung makan. tulang2 pulak aku nak wat sup. sup tulang sedap gak.. tp x nk lah aku mkan.. aku bg kat org len yg makan..

apa lagi ya.. seandainya aku ini adalah seorang yg brilliant. aku nk bunuh setiap org yang membuat aku sakit hati aku nak ptong tempurung kepala dia org wat perhiasan dlm rumah.

seandainya aku mempunyai 1 billion dlm tgn aku sekarang aku nk shopping puas2 aku nak beli sebuah kapal layar. supaya asenang aku nak berlayar tak payah naik flight dah. aku nak beli pedang samurai. aku nk beli sebuah rumah idaman aku. rumah yang terapung di udara. hahahaha... imaginasi krtun betul lah..

seandainya aku kuat aku nak join group yakuza. aku nak belajar kung fu. aku nak jadi gengster. pndai lawan macam dlm cite jackie chan.

haiisshh.. kalau bab merapu n imagination ni aku suka bangat hu... tp.. semua ni hanya lah sekadar imaginasi semata... jgn simpan ati yer.. kadang2 aku ni psiko. x pun gila. nak wat cam ner.. dah nk jd cam ni...

No comments:

Post a Comment