Saturday, November 27, 2010

baru aku tahu ...

dalam 2 3 hari ni.. baru aku tahu apa itu sakit hati hati terluka. hati yang bagaikan di siat2. dulu aku selalu permainkan prasaan orang mungkin inilah karma nya. dia bagi harapan kepada aku untuk terus kan hubungan. tapi akhirnya di tinggalkan aku terkontang kanting macam ni. apa salah aku? kadang2 aku je yang terhegeh hegeh. tapi dia.? apa yang dia buat.? buat derk je.. aku selalu ongat kn dia . tapi dia? dulu selalu call aku. sejak dua menjak ni. aku je.. aku pernah menyamar jadi orang lain kacau dia di fb. dia layan beb. hurmm.. mmg aku tak tahu pn yang dia ada pesta hoki nnt.. dia ajak nya aku yg menyamar tu. tp.. aku tahu tu pun last minute.. lepas kwn dia yg g tau aku. kwn dia yg ajak aku.. aku rasa mcm nak p cekik ja dia. bg amti cepat2.. tpi aku tak sanggup.. apa dia ingat dia ensem sangat ka.. mmg la x ensem.. tp.. hurmm.. dia baik.. baik sgt.. ntah baik kat mna pun x thu la.. aku harap 1 day.. aku dapat lupa kan semua ni. mungkin aku belum cukup baik lagi untuk bergandingan dgn dia. aku ni.. kan jahat. mungkin karma d atas apa yg aku buat dlu..

No comments:

Post a Comment