Saturday, May 8, 2010

operasi berjaya

sejak pulang dari KL.. sampai je rumah .. aku terpandang dia. comel sangat. cute lagi. dada nya berbulu.. hhmm.... sexy.. heee aku pandang dia lama... sampai x berkelip. aku lihat dia sedang bermain dengan adik dia. aku tringin nk join gak. tapi segan nanti apa kata orang malam2 kacau dia orang.. panggilan mak mematikan lamunan aku.. suruh masuk rumah da.. x elok lama lama kat luar malam2.. hurm.. aku nak tengok dia... comel sangat. sedihnya.. kalau boleh aku mengadap dia sepanjang malam tu.
tapi tak apa esok kan ada lagi aku akan pasti kan aku dapat jumpa dia. dan ... hheeheh
tak silap aku dia masih baru lagi kat area sini. boleh la nanti jemput datang rumah. ahha.. good planning..

ari ni.. hari Ahad. sejak semalam aku tak dapat lelap kan mata. asyik teringat kan dia aja. aku tak dapat lupakan muka cute dia.. comel nya... yeah.. pagi td.. aku saja2 duduk kat depan umah. mana lah tahu.. si 'dia' keluar rumah ke.. ada lah chance aku. hehe

tidak sampai half an hour.. si 'dia ' keluar. aku pun.. hehe.. pergi lah jalan2 kat depan rumah. sambil jeling2 kat dia. dia pun terpandang aku. kami saling bertentang mata. aku rasa sungguh bahagia sekali. kalau boleh aku ingin hentikan masa buat seketika. tika itu mulut aku memanggil si'dia' datang kepada aku.. tanpa aku sangka. 'dia' betul2 datang.. aku berjalan menghala kearah dia. dan aku berhenti.. bila si 'dia' betul2 berada di hadapan aku. aku tersipu2 malu malu kambing.. haha aku pandang sekeliling.. mana lah tahu.. kalau mak aku ker.. jiran sebelah nampak ker.. malu teman... hehe aku lihat kiri dan kanan tak ade orang. so aku amik kesempatan pegang tangan dia. eee.. lembutnya.. bebu.. ade bulu.. haha.. pastu.. aku angkat dia ..
aku peluk dia..lembut nya..bulu dia.. aku bawa dia masuk bilik nanti ornag tahu aku peluk dia. baik aku peluk dia kat dalam bilik.hhmmmmmmmmmmmx tak pernah aku jumpa kucing se comel ini. hahhaha... aku decide.. nak ambil kucing ini lah.. sebab kucing lama aku da mati.. sedih.. nya tak terkata.. aku buat keputusan nak ambil je lah kucing ni.. memandang kan.. tuan dia x bagi makan.. asyik dtg umah aku jer.. ha.. kn bagus.. x payah dia jalan jauh2 nk datang.. hehehhe.....

3 comments:

  1. hehehe... dah comel sgt.. nak wat cam ner? awk tu lagi teruk g buang kucing org trus.. hahhah

    ReplyDelete
  2. jhat rupanya cousin aku n i... hahaahhaah

    ReplyDelete