Tuesday, May 4, 2010

kehujanan


sepulang sahaja dari klinik tadi .. aku menghempas diri di atas katil aku.. tidak lama kemudian terdapat air jernih yang mengalir di tubir mata aku.. lama kelamaan ia melimpahi pipi ku.. aku menangis semahu mahu nya.. melepaskan semua yang terbuku di hati aku. aku di landa kebingungan , keresahan. dan aku tersangat2 memerlukan seseorang.. i need someone. !! dengan tangisan yang belum reda aku menekan punat2 di handphone ku. mencari cari nama dia. akhir nya aku jumpa.. dan dengan pantas . aku call dia. aku ingin mendengar suara dia. tika aku di landa dalam dilema ini..malangnya dia tidak menjawab panggilan aku.. aku takut jika berlaku sesuatu kepada dia. tangisanku masih berterusan.. tidak lama kemudian dia send mesej kepada ak... mengatakan dia tidak mahu menjawab panggilan aku. tangisan yang hampir reda kembali melimpahi wajah ku... petang ini.. aku turun dengan lebat sekali beserta denagn guruh dan kilat. aku takut. dulu dia selalu menemani aku. tika itu.. tapi sekarang ini... aku keseorangan .. aku harus hadapi semua ini... hujan yang lebat ini seolah olah memahami diri ku.. yang di landa kesedihan yang teramat. ...... terima kasih kerna sudi membaca isi hati ini.. assalamualaikum.....

3 comments:

  1. woit...ngs ja tau sepak jab g kot hahahahahha

    ReplyDelete
  2. sepak la.. x takut.. sy rejam awk dlm air panas jap g bru tau...huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. alllaaa lalalaaaalaaaa... i always be there went u need me

    ReplyDelete