Friday, April 30, 2010

detik perpisahan

hanya seminggu sahaja lagi aku akn berada di kolej ini.. selepas ini semua ini akan berakhier.. begitulah juga.. dengan semua kenangan aku semasa berada di alamanda ini.. sebab.. next sem.. aku akn pindah ke jengka pahang.. sebuah tempat yang tidak aku ingin kan.. abah ada berkata pada aku... tempat yang tidak ingin akn itu pasti akn menjadi tempat yang paling aku sukai satu hari nantidan aku pasti.. ia akan berlaku.. dulu aku pun tidak sukakan kolej ini.. sebab tak ada apa apa yang boleh di buat i mean untuk beriadah.. tapi akhir nya... aku menjadi sedih kerna akhir nya tempat ini akan aku tingggal ... segala memori dan kenangan terindah.. akan aku semat kan di hati aku.. good bye alamanda... and.. i'm coming jengka.. hari ini aku sedar tidak semua benda akan kekal di sisi kita.. akhir nya.. aku terpaksa lepas kan ia pergi. biar pun.. hati aku ini tidak merelakannya..

buat masa ini.. aku nk habis kan masa aku bersama alamanda.. aku pasti... seminggu itu hanya lah sekejap sahaja. pejam celik pejam celik.. dah hampir berlalu. aku tidak sabar hendak balik rumah.. dan aku jugak sedih tuk meninggal kan semua ini... semua kenangan2 aku.. skandal2 aku.. dan semua kenangan manis.. dan pahit hempedu aku ini... alamanda...

next week aku ada last paper.. cost acc 165.. takut arr.. tp aku yakin.. klau ada usaha.. aku mesti boleh buat.. klau orang lain boleh mengapa aku tak boleh.. heheeh... goood luck.. 'M'

Ya Allah... tabah kanlah hatiku ini.. kuat kanlah iman ku ini.. dengan segala rintangan yang mendatang. selagi aku mampu.. selagi itu akan aku pikul.. biar pun. apa pun yang terjadi
wish me luck.. to all my friends.. good luck.. try ur best!!!

1 comment:

  1. relax la dear...
    jengka is not too bad spt pe yg dipkkan...
    environmnt yg sesuwai tuk pmblajaran....
    bleh brkyak n riadah ptg2,ok per.....
    cma nak tgk mvee 2 weekends xder la,he3...
    dkat ngn umah akak 2,papehal msg leh lpak2 samer..=)

    ReplyDelete