Tuesday, December 22, 2009

special untuk 'A'

sayangku...............
hadirmu bagai satu mimpi yg........ indah.,
senyummu bak kumbang yang tersenyum... di syurga..
membawa aku hanyut ke alam firdausi..

gemersik similir.. menyanyikan lagu rindu,
bayu petang menyentuh hati remaja aku..
memaut ingatan terhadap mu..
lalu aku lena dalam pelukan
kahayalan.. bila alam membisu....

sayang ku..
andai tertulis janji tuhan ..
kau adalah untukku... biarlah
ianya kekal sehingga nafasku ..
yg terakhir..kerana rinduku akan terlerai apabila
kita.... kn bersatu..

lafaz rindu dan sayangmu..
bagai satu azimat dari kelopak mawar...
mampu melenturkan seluruh
kegelisahanku...
lalu, akan ku tulis kan di seluruh jiwa raga ku..
terima kasih kerana selimut cinta mu...
yang menghangatkn..
memberiku seribu harapan...
menjadi pneman..
tika aku terbuang..
sebagai pemanas.. waktu perit.. yang kdinginan...

sayangku........
sebagai wanita.. aku ukir kan janji..
ini untuk seorang lelaki..
kerana aku sudah tidak sanggup..
di kejar bayangan sepi..
keseorangan mengutip mmpi seorang diri
semoga hubungan dan ikatan ini..
kekeal abadi......

i will miss u 'A'

No comments:

Post a Comment